När motivationen sviker

Som ni kanske förstår så känner man sig inte alltid på topp, pluggmotiverad och pigg. Sedan tentan och hemtentan i onsdags har jag känt mig så fruktansvärt omotiverad, orkar ingenting och har knappt varit i skolan någonting. Och man måste tillåta sig själv att känna så ibland. För man kan omöjligen vara på topp jämt och ständigt. Så i helgen tog jag pluggledigt, åt god mat, kollade på film och slutligen åkte på söndagen och kollade när Hammarby spelade sin näst sista match för säsongen. Ibland behöver man något helt annat!

Imorgon ska jag försöka hinna ikapp med alla föreläsningar jag har missat, renskriva över i ett block och använda en massa färgpennor så jag blir motiverad igen. Hemtentan som har deadline imorgon är iallafall inlämnad nu så det är otroligt skönt 🙂