OCH DÄR VAR DET SOMMARLOV

Hej kompisar! Där tog jag sommarlov och har härmed slutfört årskurs 2. I höst väntar årskurs 3 och det sista prekliniska året innan klinikrotationen drar igång. Åren går så fort!

I sommar kommer jag jobba heltid på Distriktsveterinärerna i min hemstad så kommer bli spännande och mycket nytt. Därav att jag kommer ta en liten bloggpaus i sommar och återkomma vid skolstart (i början av september) med ny motivation och nya idéer till bloggen.

Eftersom jag inte kommer vara aktiv här så är ni mer än välkomna att kontakta mig på min mail eeal0001@stud.slu.se i sommar. Kollar mailen så ofta jag hinner och svarar mer än gärna på era funderingar och frågor inför hösten 🙂

Tack för att ni läst bloggen den här tiden. Ha en fin sommar så hörs vi här i höst.

Kram, Emelie

1. hello,
    i am an overseas veterinarian…i want to know…is there a Master degree in veterinary medicine offered by any University in Sweden?
    Kind Regards,
    Dr.Hassan

1. Hi! Yes the veterinary medicine programme in Sweden is a master degree and is 5,5 years.
      Hope I understood your question right. Otherwise feel free to send me an email.

Best regards, Emelie