12 april

Veckan har gått så himla fort. Imorgon är det fredag, så skönt. Trots att veckan har gått fort så är jag otroligt trött och sliten. Förra kursen gick vi för det mesta bara 2 timmar i skolan per dag. Nu går vi oftast mellan 9-15 och mestadels rätt tuffa föreläsningar. Så jag är helt slut efter skolan och orkar knappt göra någonting. Får ta helgen och plugga ikapp.

Förresten, jag klarade tentan i Speciell patologi!! Så otroligt skönt! Det var sista stopptentan för årskurs 2 så det var ett väldigt skönt besked. Tyckte kursen var otroligt rolig men fruktansvärt intensiv och mycket att plugga in. Så skönt att kunna släppa den och försöka lägga lite tid på statistiken och de andra ämnena.

Imorgon är det som vanligt föreläsningar mellan 9-15 innan det är helg. Så önskar er en trevlig helg i förskott!

Kram Emelie