Långhelg

Hallå på er!

Igår gick jag på en efterlängtad långhelg. Anledningen till detta är för att vi har schemalagd lantbrukspraktik torsdag och fredag denna vecka. Har man gjort praktiken så är man helt enkelt ledig. Så skönt!

Vi började ny kurs i måndags och har än så länge haft föreläsningar i statistik och epidemilogi. Det är lite krångligt men ska nog lyckas lära in det här också. Min hjärna har redan tagit påsklov dock och jag är extra seg och extra omotiverad. Som tur är så är det endast skola 3 dagar nästa vecka innan det är påsklov i nästan 1,5 vecka. Så lyxigt! Tror jag ska försöka ta ett helt pluggfritt påsklov, känns som om det behövs nu efter ett hektiskt skolår.

Hoppas ni får en trevlig helg.

Kram!