Tack och Hej, leverpastej!

Tyvärr så måste jag meddela att SLU har valt att pausa alla studentbloggar tills vidare… De jobbar för att rekrytera fler framtida studenter men då var dessvärre inte bloggarna med i planen längre. Detta känns såklart jättetråkigt och jag kommer verkligen sakna att få skriva om det jag gör om dagarna. Dock kommer jag nu fortsätta ännu mer med min instagram, @emmas_tradgard och förmodligen skriva om utbildningen där istället. För jag vill inspirera och visa andra att Trädgård is the new black? Nej den där liknelsen blev lite konstig. Jaja, hur som helst så får ni mer än gärna fortsätta att ta kontakt med mig och följa mig på Instagram!

Kram och tack

1 kommentar

1. Tack för att du har delat med dig av din vardag och utbildning, det har varit jätteroligt att läsa! Ses på Instagram! Kram