Tisdag

I övermorgon är det inlämning på vårt stora projekt men jag hoppas på att kunna lämna in redan under morgondagen. De senaste arbetsdagarna har jag legat i och reviderat, fått handledning, utvecklat och hittat nya slarvfel och rättat. I vanlig ordning sker inlämning både digitalt och som utskrifter i A1 format. På bilden nedan skymtas både skallinjal och arkitektens handbok vilket är två användbara verktyg för projekt.

Det känns konstigt att terminen snart är slut, redan på fredag nästa vecka slutar universitetsterminen och tre månaders uppehåll från skolan väntar tills hösten kickar igång. Vad som känns extra kul är att jag och min kompis precis fått reda på att vi har fått stipendium för studieresa för exjobbet! Vi har funderat på att åka till Kina och kolla på parker som är byggda föra att förhindra översvämning men innan vi bokar något eller spikar resmål måste vi både hitta en handledare och fila på uppsatsämnen:)