Ett avslut!

Hej på er!

Det här blir mitt sista inlägg. SLU har valt att pausa studentbloggarna för att eventuellt ta upp detta i höst igen. Jag har uppskattad att få skriva och dela mina tankar med er och jag tror starkt på att bloggarna ger en rättvis och väl beskrivande bild av hur det är att studera på någon av våra utbildningar. Självklart är det viktigt att nå ut till blivande studenter genom olika kanaler och jag hoppas att ni har hittat till bland annat pluggagront på Instagram och Facebook.

Nu återstår bara att säga: Hej så länge och tack! Jag hoppas att vi ses i höst!

Mina äventyr fortsätter, som ny i kårens styrelse och som fortsatt student.

Publicerat den
Kategoriserat som Campus

av Wilma

Hej! Mitt namn är Wilma och jag har precis börjat mitt andra år på Landskapsarkitekturprogrammet i Alnarp. Det är mig ni ska få följa i år, på mina äventyr som student. Det kreativa har alltid varit en viktig del av mig och biologi har alltid intresserat mig. Dessa två tillsammans, i en härlig samklang blir landskapsarkitektur. Det är i alla fall vad jag tycker. Det är ett ämne med stor bredd och många möjligheter till att utforska. Det försöker jag också göra, genom olika kanaler lär jag mig allt mer om det ämne som ska bli mitt yrke.