GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!

God Jul och Gott Nytt År!

Jag hoppas ni har haft ett fint avslut på det här året och fått landa inför det nya. Kanske innebär det nya året: nya studier, nytt jobb, en ny stad, nya relationer eller ett nytt tankesätt. Med ett nytt år kommer en ny tid och nya perspektiv. Tur är väl det. Förändring är läskigt (tycker jag) men också bra. För mig innebär det nya året: en ny korridorskompis (då en av de gamla har flyttat ut), en styrelsepost (som informationsansvarig), två nya kurser och mängder av festligheter. Säkert kommer det nya året innehålla många överraskningar och oväntade vändningar också.

Är det någon av er som funderar på att läsa till landskapsarkitekt och har någon fundering? Tveka inte att höra av er till mig eller på någon av våra andra medier, till exempel till kåren (på instagram, Facebook eller mail) eller till Plugga grönt (på instagram eller Facebook).

Publicerat den
Kategoriserat som Funderingar

av Wilma

Hej! Mitt namn är Wilma och jag har precis börjat mitt andra år på Landskapsarkitekturprogrammet i Alnarp. Det är mig ni ska få följa i år, på mina äventyr som student. Det kreativa har alltid varit en viktig del av mig och biologi har alltid intresserat mig. Dessa två tillsammans, i en härlig samklang blir landskapsarkitektur. Det är i alla fall vad jag tycker. Det är ett ämne med stor bredd och många möjligheter till att utforska. Det försöker jag också göra, genom olika kanaler lär jag mig allt mer om det ämne som ska bli mitt yrke.