Save the date!!

CLASSIFIED CONTENT!!
Mmmm, förberedelser pågår nu för fullt…! Den 26 april kommer årets Landskapsarkitekturdag på Alnarp att gå av stapeln, och det är alltid åk 2, alltså i år vår klass, som arrangerar det. Larkdagen är en braschdag, en slags endags-mässa, där studenterna (vi) och folk från arbetslivet får chansen att möta varandra, samt gå på inspirerande föreläsningar och workshops. Själv sitter jag i utställningsgruppen, det är vi som har hand om att bjuda in olika företag, kommuner och arkitektkontor för att komma dit och möta oss studenter. Våra initiala inbjudningsmail har skickats iväg nu i veckan. Men det är inte bara vår grupp som är igång…! Marknadsföringsgruppen är de som bland annat skapar allt visuellt material och dom har redan kommit en bra bit på vägen. En liten censurerad glimt av årets grafiska profil och tema bjuder jag på här, men inte mer än så!!