Planscher

Nu är jag äntligen färdig med planscherna till Uppdrag B och jag kan slappna av, lite grann i alla fall. Presentationen är på onsdag och jag är först ut. OwO Men då har man det ju avklarat.

Ska bli spännande att se hur alla andra har tolkat områdena, även om jag har gått runt och tjuvkikat lite. (- _^

Så idag har jag endast varit en liten stund på skolan för att dubbelkolla mina planscher som jag jobbade med i fredags och skriva ut dem. Ikväll är det bara några enkla finjusteringar som jag ska fixa för hand så är jag klar inför onsdag.

Förutom detta så har jag nu lyckats få ett extrajobb på en plantskola i Hjärup där jag har fått en hel del helger framöver. ^^

En runda till Burlöv och så har jag all litteratur inför nästa kurs. Dessutom så är jag ansvarig för att beställa luppar till en stor del av klassen. Hoppas verkligen att allt går som det ska och att alla kommer… Håller tummarna.

Nu är all snö borta, men landskapslabbet får nog snart sina vårblommor