Resa bokad :D

Vecka 4 på VFU. Soliga dagar har umeå bjudit på, juste var ju i Alsen i helgen, Alsen bjöd mest på snö, men supermysigt va det endå! Solig början på veckan hursom men imorgon skall det vara lite snöigt igen. Robert har 4 hästar ut på v86 på Bergsåker, vi preppade alla idag och de kändes fina. Annars så har jag och Joel bokat en resa till Puertis i mitten på Mars! 😀 Det bästa i livet, är så himla peppad på lite sol och värme nu!

Ställ gärna frågor i kommentarfältet om ni funderar över något. Plugget känns inte som plugg riktigt nu när vi är ute och jobbar. Lätt att bli lite flyktig här på bloggen.

av fawr0001

Hej! Här på bloggen kommer ni kunna följa mig i min vardag som hippologstudent vid SLU på riksanläggningen Wången. Jag är en norrlänning på 26år som läser andra året på hippologen. Jag trivs som fisken i vattnet på detta program och kommer dela med mig av studierna samt vardagen i de jämtländska skogarna! Skriv en kommentar om ni funderar över något rörande hippologprogrammet! :)