Vurpan

Hej. Nu är vecka 3 gjord! Nu har jag helg och imorgon åker jag och Oska till Alsen och Joel! 😀 <3 Veckan har rullat på, imorgon har stallet två hästar till start på umåkers lunchtävlingar. Sen är det ett gäng till start på v86 på Bergsåker onsdag nästa vecka. Det är roligt att jobba, förutom att mina händer blir torra och spricker upp pga sämst händer. Hoppas de läker i helgen. Annars finns det inte jättemycket att meddela förutom att under VFU-perioden så har vi seminarie varje Onsdag med handledare och kurskamrat Bella ii mitt fall. I onsdags pratade jag djurhållning, Bella tog stallmiljö och smittskydd. Har inte alls koll på vad jag ska prata om på onsdag men ska försöka hinna kika på det i helgen även om jag mest faktiskt tänkte ha just helg. Glad torsdag!

av fawr0001

Hej! Här på bloggen kommer ni kunna följa mig i min vardag som hippologstudent vid SLU på riksanläggningen Wången. Jag är en norrlänning på 26år som läser andra året på hippologen. Jag trivs som fisken i vattnet på detta program och kommer dela med mig av studierna samt vardagen i de jämtländska skogarna! Skriv en kommentar om ni funderar över något rörande hippologprogrammet! :)