Idre Fjäll

Igår kom vi hem från Idre. Jag, Joel och Oska åkte ner i fredags och kom fram till Johanna, David och deras vovvar kring 17 tiden kanske. Sååååå mysigt att träffa dem och att få catcha upp med kompis Johanna. Hundarna lekte och hade superkul ihop också! På lördagen sen for vi ut och red och jag red Tellbell, så kul att träffa honom och han verkar trivas och ha det bra. Benen kändes fina också! Jag har lite bilder som kommer sen, har inte fört över dem från mobilen ännu.

Idag sen så har vi haft diskussion kring exjobben. Det känns som att jag är på rätt väg och det är väldigt kul att skriva. Då jag jobbar med mycket statistik så tar det rätt mycket tid dock. Detta är sista Alsenveckan för i år för på fredag åker vi hem till Umeå för lite julledigt innan vi ska tillbaks hit den 1 Jan för jobb. Jag jobbar på Wången sista veckan innan skolstart.

Nu blir det glass och choklasås som Joel just dukat upp! God jul kompisar!

av fawr0001

Hej! Här på bloggen kommer ni kunna följa mig i min vardag som hippologstudent vid SLU på riksanläggningen Wången. Jag är en norrlänning på 26år som läser andra året på hippologen. Jag trivs som fisken i vattnet på detta program och kommer dela med mig av studierna samt vardagen i de jämtländska skogarna! Skriv en kommentar om ni funderar över något rörande hippologprogrammet! :)