hipppelihopp

Dag 2 av PTK (proffstränarkurs) avklarad. Vi har haft ekonomi båda dagarna vilket varit rätt mycket repetition men vi hade en superbra föreläsare från LRF-konsult som höll oss engagerade och intresserade. Imorgon har vi föreläsning och avel inom travsporten sen ska vi teoretiskt och praktiskt gå in på ridträning av travhäst/longering/tömkörning. Det är kul att vara pågång med kursen! Även om jag har lite stress över att typ alla dagar är fulla och jag skulle vilja skriva ex-jobb. Men jag får kör 100% efter kursen ist innan resultat-deadline. Nu ska jag och Osken sussa, Joel jobbar kväll i veckan så vi är ensamma till 24-snåret. Natti!

av fawr0001

Hej! Här på bloggen kommer ni kunna följa mig i min vardag som hippologstudent vid SLU på riksanläggningen Wången. Jag är en norrlänning på 26år som läser andra året på hippologen. Jag trivs som fisken i vattnet på detta program och kommer dela med mig av studierna samt vardagen i de jämtländska skogarna! Skriv en kommentar om ni funderar över något rörande hippologprogrammet! :)