Mondaymorning

Hej och hallå, här har det varit lite tyst, det beror på att jag haft det rätt lugnt sen jag kom hem ifrån Spanien. I helgen har Joels mamma och hennes sambo varit här på besök. Så vi har vandrat, både till Glösa och till Ristafallet, samt hunnit kika lite i Krokom, grillat, käkat frulle och middag på wärdshuset, spelat en massa sällskapsspel osvosv. Myspys har det varit, men nu är det måndag och skolfokus igen. Veckans fokus har dock en höjdpunkt och det är valpisen som kommer på Torsdag! 😀 😀 😀 Typ det enda som tänks på här i hushållet, vi är så himla peppade!

Men åter till skolsnack, om en timma har vi Träff 2 i examensarbeteskursen, vi ska gå igenom skriven introduktion och metod samt material. Efter det är veckan rätt lugn, jag ska köra lite häst, Upper Hand blev behandlad i båda framknäna i fredags så han ska ta det lugnt i veckan, Glittra ska jobba på som vanligt. Sen har jag lite företagsekonomi att jobba med också. På onsdag följer jag med Linda på veterinärbesiktning av valparna sen på Torsdag kommer liten Oska hem till oss och helgen ska enbart bestå av att lära känna våran nya familjemedlem! So excited! Återigen, bilder kommer så småningom. Är inte så bra på det där med att föra över bilderna till datorn. Trevlig Måndag!

av fawr0001

Hej! Här på bloggen kommer ni kunna följa mig i min vardag som hippologstudent vid SLU på riksanläggningen Wången. Jag är en norrlänning på 26år som läser andra året på hippologen. Jag trivs som fisken i vattnet på detta program och kommer dela med mig av studierna samt vardagen i de jämtländska skogarna! Skriv en kommentar om ni funderar över något rörande hippologprogrammet! :)