Fredag och sommarlov!

Hej kompisar! Idag har jag strax min sista syssla för detta läsår, en redovisning från VFU-perioden! Efter detta är jag helt klar med period 4 och ett välförtjänt sommarlov väntar. Jag är faktiskt bara ’ledig’ till nästa torsdag för sen ska jag jobba på Wången hela sommaren med skolans hästar. Känns som ett helt perfekt jobb för den här sommaren, då Alsen är som finast denna årstid och pojkvännen flyttat till mig <3

Jag vill passa på att tacka er som klickat er in hit under detta läsår och hoppas att ni följer med mig även nästa år. Bloggen kommer ta en paus nu under sommaren, men ni kan följa mig på instagram – @feliciawester om ni undrar vad en hippologstudent gör under sommaren också. Nästa helg under Jämtlands stora pris ska jag leda defileringen till alla v75 lopp så då kan ni nog få en titt på mig på tvn också! Jag önskar er en glad hästig sommar. Och om ni klickar er in här nu och tänker attans, jag vill ju läsa hippologsprogrammet men har inte sökt, så går det att göra en sen anmälan till ytterligare ett antagningstillfälle som ges i Augusti. Passa på!

av fawr0001

Hej! Här på bloggen kommer ni kunna följa mig i min vardag som hippologstudent vid SLU på riksanläggningen Wången. Jag är en norrlänning på 26år som läser andra året på hippologen. Jag trivs som fisken i vattnet på detta program och kommer dela med mig av studierna samt vardagen i de jämtländska skogarna! Skriv en kommentar om ni funderar över något rörande hippologprogrammet! :)