Bergsåker

Idag kom solen äntligen tillbaks! Och den ska vara framme hela veckan! 😀 Jag är åter i Sundsvall på VFU. Igår gick det inte att träna hästarna pga slask så idag drog vi in 12 hästar till Bergsåker där det kördes jobb. Jag och Bella har mest spenderat dagen i varsin horsecombi dock, då vi hämtade/lämnade alla 12 pållar som skulle tränas. Jag hittar numera från Wolmsta – Bergsåker, något jag inte gjorde imorse. Annars så är Telle anmäld till lopp i ösund tillsammans med Ove A på måndag, ska bli så spännande!

Livet rullar på kompisar, snart är det mitten på April, sen vipps blir det säkert sommar! Annars önskar jag mig pengar så jag kan köpa hästgrejer. Klickar i en ny kassakorg på diverse hästsidor varje dag som jag aldrig på riktigt shoppar. Nån dag dock.

av fawr0001

Hej! Här på bloggen kommer ni kunna följa mig i min vardag som hippologstudent vid SLU på riksanläggningen Wången. Jag är en norrlänning på 26år som läser andra året på hippologen. Jag trivs som fisken i vattnet på detta program och kommer dela med mig av studierna samt vardagen i de jämtländska skogarna! Skriv en kommentar om ni funderar över något rörande hippologprogrammet! :)