Dagen före dopparedagen!

Imorgon ska jag och Telismannen ut på tävlingsbanorna igen! Han kändes inte perfekt igår under banpreppen dock, men jag hoppas att det beror på några mm för långa framhovar, då dom ska filas ner under morgonen. Vi får provköra ikv igen och se om det gjort något! Annars så är jag tillbaks i Alsen igen! Pojkvännen följde med så vi myser på. Igår gick vi en prommis upp till Landverk när vi var Sessanvakt (hunden). Världens finasta vy!

Nu ska jag snart till stallet och umgås med Tellis, sen får vi se vad dagen bjuder på! Njut av det fina vädret Sverige bjuder på gott folk! Och om ni har några funderingar kring hippologprogrammet eller hur det är att studera på Wången så tveka inte att fråga! Ansökningarna till hippologprogrammet är i full gång!

av fawr0001

Hej! Här på bloggen kommer ni kunna följa mig i min vardag som hippologstudent vid SLU på riksanläggningen Wången. Jag är en norrlänning på 26år som läser andra året på hippologen. Jag trivs som fisken i vattnet på detta program och kommer dela med mig av studierna samt vardagen i de jämtländska skogarna! Skriv en kommentar om ni funderar över något rörande hippologprogrammet! :)