Kursavslut

Godmorgon! Klockan är 07:09, jag har just deklarerat och får tillbaks välbehövliga pengar <3 Annars så är det idag kursavslut i samtliga kurser, vet ni att allt jag har kvar av hippolog år 2 är VFU i 8 veckor? Tiden har gått så hiiimla snabbt. Känns som att det var igår jag började typ. Idag så flyttar Rex till ny människa (läs gymnasieelev på Wången) och jag tror att även Jerva ska få en ny skötare. Imorgon sedan så åker vi på studiebesök i Sundsvall och sedan vinkar jag hejdå till studiebesökskompisarna och rullar hem till Umeå! Det ska bli så himla skönt att komma hem i några dagar. Niko tar hand om Telle medan jag är borta så jag kan känna mig bekymmersfri. Telman ska starta på långfredagen nästa vecka är planen, så jag kommer tillbaks till Alsen i början på nästa vecka och finslipar inför start. Idag ska han gå banjobb vilket jag hoppas ska gå galant! Annars så står bara en kursvärdering på schemat, tvättider, städning av lägenhet och rensning av kylskåp (lika med ät upp allt som finns). Ha en trevlig Tisdag!

av fawr0001

Hej! Här på bloggen kommer ni kunna följa mig i min vardag som hippologstudent vid SLU på riksanläggningen Wången. Jag är en norrlänning på 26år som läser andra året på hippologen. Jag trivs som fisken i vattnet på detta program och kommer dela med mig av studierna samt vardagen i de jämtländska skogarna! Skriv en kommentar om ni funderar över något rörande hippologprogrammet! :)