Sportlov

”Sportlov” och jag har iallafall tagit lite självvalt lov jag. Vi har bara examinationer kvar i kurserna, så jag har kört Rex, Tellis och Jerva och annars tjillat hemma. Jag har lagat en massa mat, soppor, och skagenröra m.m. Skulle ba haft pöjken här att laga åt! Men imorgon får jag sällskap igen! Mina systrar kommer hit till jämtland! Imorgon möter jag upp dem i Åre, där vi ska käka på restaurang och bo på hotell! Så peppa, sen på lördag åker vi hit till Alsen så får se de hur jag bor och hälsa på Tellis! Det ska bli så mysigt! Vi har pratat om att styra upp en sån här helg länge! Hoppas eran helg blir bra den med, annars ni ju alltid beskåda bilderna från min snöiga vardag. Antar dock att de flestas vardag är rätt snöig, snön verka ju aldrig ta slut denna vinter.

av fawr0001

Hej! Här på bloggen kommer ni kunna följa mig i min vardag som hippologstudent vid SLU på riksanläggningen Wången. Jag är en norrlänning på 26år som läser andra året på hippologen. Jag trivs som fisken i vattnet på detta program och kommer dela med mig av studierna samt vardagen i de jämtländska skogarna! Skriv en kommentar om ni funderar över något rörande hippologprogrammet! :)