Sjukstuga

Hej och ursäkta tystnaden, jag har åkt på förkylningen som alla andra gått runt med, eller influensan eller vad det är nu, har varit sjuk sedan i torsdags….. Men innan torsdag måste jag bli frisk för då är det dags för lopp! Imorse orkade jag med en redovisning i ledarskap iallafall, och imorgon har jag en lektion, sen måste jag preppa telle hur sjuk jag än är, samt att jag ska köra Joel till bussen. Han kom i torsdags han med, samtidigt som förkylningen, men hr inte blivit smittad, pepparpeppar! Världens bästa pojkvän har iallafall tagit hand om mig heeela helgen, diskat och lagat mat och kokat te  <3 Blir tråkigt när han åker hem imorgon. Vi har mest sett på film, hunnit utforska offerdal en dag då vi hade en massa ärenden där, annars bara myst och kurerat.

av fawr0001

Hej! Här på bloggen kommer ni kunna följa mig i min vardag som hippologstudent vid SLU på riksanläggningen Wången. Jag är en norrlänning på 26år som läser andra året på hippologen. Jag trivs som fisken i vattnet på detta program och kommer dela med mig av studierna samt vardagen i de jämtländska skogarna! Skriv en kommentar om ni funderar över något rörande hippologprogrammet! :)