Godmorgon, godmoooorgon, hej hopp tralalala

Vilken ljuvlig frostig februarimorgon, sådär, lagom 20-, men klart och strax soligt. Ja jag vet inte om jag faktiskt menar detta eller om jag försöker vara positiv, men strax ska jag ut på bitig ridtur i kylan. Det är ju aaaasfint när det är kallt, men det är också aaaskallt. What to wish for… Hursomhelst. Denna helg har jag städat, varit i stallet, ätit mig ur huset, (drar ut på handlingen in i det sista pga student) och pratat i telefon typ alla dygnets timmar. Känner mig mer och mer som mig själv och känner hur mycket mina vänner runtom i landet fattas mig. Men tiden går snabbt och snart är det sommar och ljust och allt förknippat med vinterdepp är över, förhoppningsvis.

Veckan som kommer ser rätt lugn ut, tror jag är lektionsfri två dagar, annars mest körning på schemat. Ska försöka göra bort några uppgifter och annars mysa på som vanligt. Men nu ska jag till stallet igen! 😀 Tjingis!

av fawr0001

Hej! Här på bloggen kommer ni kunna följa mig i min vardag som hippologstudent vid SLU på riksanläggningen Wången. Jag är en norrlänning på 26år som läser andra året på hippologen. Jag trivs som fisken i vattnet på detta program och kommer dela med mig av studierna samt vardagen i de jämtländska skogarna! Skriv en kommentar om ni funderar över något rörande hippologprogrammet! :)