Hej hopp!

Helu friends. Som vanligt har jag fullspäckat schema, livet som hästtjej är hektiskt. Lite jobbigt när terminen slutar om typ cirkus två veckor och man har flera stora arbeten kvar, hehe! Helgen på Stockholm Horse Show var superkul! Vi hade ett roligt jobb, såg showerna, shoppade lite, både hästigt och icke hästigt osv.

Vi är sedan i måndags tillbaks i Alsen, här rullar det på som vanligt med hästisarna, körde Tellis igår, och han var superfin. Sen åkte vi in till ösund med Rex och Kosmos idag. Båda var fina, och en extra stjärna till Rex som ska få starta nästa vecka. Gissa vem som ska köra honom? JO JAG! Lite nervös osv men mest peppad atm. Ska försöka bevara den feelingen. Mitt första riktiga lopp ever liksom. Blir spännande, känns bra att göra det med Rex 🙂

Kort från mig! Återkommer!

av fawr0001

Hej! Här på bloggen kommer ni kunna följa mig i min vardag som hippologstudent vid SLU på riksanläggningen Wången. Jag är en norrlänning på 26år som läser andra året på hippologen. Jag trivs som fisken i vattnet på detta program och kommer dela med mig av studierna samt vardagen i de jämtländska skogarna! Skriv en kommentar om ni funderar över något rörande hippologprogrammet! :)