Snipp snapp snut så var sagan slut

Hej och ursäkta ej tidigare adjö. I Fredags hade vi vår examen, jag och Bella fick dela på Karin Ericsson stipenditet vilket kändes helt rätt då vi varit väldigt jämna under vår utbildning. Jag har haft familjen här sedan i torsdags vilket har varit supermysigt, de åkte igår vid lunch och även om jag började jobba redan i fredags efter examen (jobbar med wångens hästar denna sommar sen får vi se var det bär av) så är riktigt första jobbdagen idag.

Tack för den här bloggtiden iallafall och hoppas ni haft någon nytta av att läsa om in vardag som hippologstudent. Jag finns på facebook och instagram feliciawester om ni skulle ha några frågor framöver. Annars vill jag tacka för mig och önska alla en underbar sommar!

av fawr0001

Hej! Här på bloggen kommer ni kunna följa mig i min vardag som hippologstudent vid SLU på riksanläggningen Wången. Jag är en norrlänning på 26år som läser andra året på hippologen. Jag trivs som fisken i vattnet på detta program och kommer dela med mig av studierna samt vardagen i de jämtländska skogarna! Skriv en kommentar om ni funderar över något rörande hippologprogrammet! :)