Opponering

Idag är det precis en månad kvar till examen! Så sjukt, tänk att jag snart gjort tre långa år här på Wången. Idag hade vi iallafall opponering på våra exjobb och samtliga blev godkända wihio! Annars snöar det här i mitten på maj?

I helgen har jag iallafall haft just helg, iom att vi hade deadline inför opponeringen i fredags. Passande nog kom kompis malin hit från huvudstaden och vi hade en supermysig helg trots aprilväder som snö, hagel, regn, sol, blåst, vindstilla. Vi hann äta på creperiet i Åre, besöka Ristafallet, ha en sen vinkväll, laga gofrulle, göra yoga, promenera blanktjärnsrundan och äta sushi i östersund! Värsta myshelgen <3

Nu har jag pluggat lite ikväll och imorgon ska jag förbereda exjobb inför miniredovisning för utbildningråder (Torbjörn Jansson och Nils Roneus) på torsdag. God tisdag!

av fawr0001

Hej! Här på bloggen kommer ni kunna följa mig i min vardag som hippologstudent vid SLU på riksanläggningen Wången. Jag är en norrlänning på 26år som läser andra året på hippologen. Jag trivs som fisken i vattnet på detta program och kommer dela med mig av studierna samt vardagen i de jämtländska skogarna! Skriv en kommentar om ni funderar över något rörande hippologprogrammet! :)