17 april

Tiden går så himla snabbt! Mindre än 2 månader kvar till examen?? Jag är inne i någon vårdvala som jag inte riktigt tar mig ur, är supertrött och har inget pluggsug alls. Hade examensträff i måndags sen har jag försökt sitta mer arbetet lite efter det men tror inte det räknas att stirra och flytta lite meningar? Jaja, idag har jag lagt en massa tusenlappar på min bil som fått nya hjullager och bromsskivor och sånt tråkigt. Oska fick passa på att vara stadshund, vi hängde nere vid vattnet, fikade på cafe och gick i djuraffärer. Lilla stressfian är ganska duktig endå. Nu har vi varit ute på kvällsleken på åkern, ska kika små mästerkockar sen blir det sängen.

av fawr0001

Hej! Här på bloggen kommer ni kunna följa mig i min vardag som hippologstudent vid SLU på riksanläggningen Wången. Jag är en norrlänning på 26år som läser andra året på hippologen. Jag trivs som fisken i vattnet på detta program och kommer dela med mig av studierna samt vardagen i de jämtländska skogarna! Skriv en kommentar om ni funderar över något rörande hippologprogrammet! :)