Men hej!!

Ursäkta mig jag har totalt glömt bort er pga solsting eller något! Var ju i spanien förra veckan och hade det bara gött. Nu är jag iallafall tillbaks i mitt älskade Alsen och har sista momentet i VFUkursen imorgon i form av en redovisning. Efter det blir det fokus exjobb och den nya kursen för året, hästens rehabilitering och friskvård II. Det känns roligt och spännande och lite nervöst att allt drar ihop sig.

Annars var jag inne och besiktade bilen idag, måste byta ett hjullager för några tusenlappar. Tur jag är hästlös för tillfället när bilen skall sno mina pengar.

av fawr0001

Hej! Här på bloggen kommer ni kunna följa mig i min vardag som hippologstudent vid SLU på riksanläggningen Wången. Jag är en norrlänning på 26år som läser andra året på hippologen. Jag trivs som fisken i vattnet på detta program och kommer dela med mig av studierna samt vardagen i de jämtländska skogarna! Skriv en kommentar om ni funderar över något rörande hippologprogrammet! :)