Freday

Idag har jag jobbat halvdag. Var på kurs med Oska på fm, sen jobbade jag eftermiddag hos Robert med en tjej som just börjat medan Robert och Carro åkte till östersund med 4 hästar. Ska hålla tummarna för dem ikväll, gör det ni med vetjag, Pleasure för cash, Inez River, Zooropa och My crazy dream är iväg. Nu är jag ledig imorgon sen jobbar jag förmiddag på söndag 🙂 6/8 VFU veckor är gjorda och tiden bara flyger fram! Ikväll gör jag precis ingenting, sitter hemma med en trött Oski efter kurs sen stalleftermiddag. Mammsen är i Dubai och ingen vill umgås. Men jag lär väl bli trött lagom till Talang så vad gör det. Hoppas livet leker i semivåren, god helg!

av fawr0001

Hej! Här på bloggen kommer ni kunna följa mig i min vardag som hippologstudent vid SLU på riksanläggningen Wången. Jag är en norrlänning på 26år som läser andra året på hippologen. Jag trivs som fisken i vattnet på detta program och kommer dela med mig av studierna samt vardagen i de jämtländska skogarna! Skriv en kommentar om ni funderar över något rörande hippologprogrammet! :)