VFU vecka 1

Hej och glad söndag. Nu är första VFU veckan klar och det har gått fint än om kroppen fått arbeta. Jag får köra en massa häst vilket är superkul och mycket småbebisar! Jobbade/praktiserade några timmar idag också då Zooropa och Mycrazydream var till start på v75 i Bollnäs idag. Dagarna rullar på och jag går ner mina julkilon vilken är välbehövligt! 😀 Oska får också haka på ibland vilket fungerar fint. Imorgon är en hektisk dag med bland annat 14 hästar att köra. Tror dagen kommer gå ok fort.

Annars var jag på dubbel 30-årsfest igår där temat var ombytta roller så killarna var utklädda till tjejer och tvärtom, jag var fulast på festen men kul hade vi! Det är helt ok att vara hemma i Umeåt igen, kommer nog snart in i allt så pass att jag kan börja umgås med kompisar osv igen. Hoppas allt är fint!

av fawr0001

Hej! Här på bloggen kommer ni kunna följa mig i min vardag som hippologstudent vid SLU på riksanläggningen Wången. Jag är en norrlänning på 26år som läser andra året på hippologen. Jag trivs som fisken i vattnet på detta program och kommer dela med mig av studierna samt vardagen i de jämtländska skogarna! Skriv en kommentar om ni funderar över något rörande hippologprogrammet! :)