Exjobb exjobb hela daaan

Hello. Idag tog det ett tag innan plugginspon kom, har nu pluggat några timmar men kommer typ ingen vart så tror jag ska lga mat eller något istället. Har mycket idéer om vad jag vill diskutera kring osv men tycker det är så jobbigt att måst välja den bästa artikeln att sålla info ifrån. Alla lättlästa artiklar skrevs för typ 20 år sedan 😀 Inte jätterelevant idag kanske. Hursom så tänkte jag ge kroppen lite välbehövlig rörelse i form av yoga ikväll, tro det eller ej. Jag gillar ju faktiskt yoga, och i Mattmar har de ett gratis prova på pass, hörde att några andra hippisar också skulle dit så det blir roligt. Osken och jag har varit ute och lekt på åkrarna nere mot vattnet idag, hon tappar alla sina stora tänder just nu så hon är lite fundersam över vad som försigår i munnen då och då, annars har vi set film och försökt hitta pluggmotivationen. Tror dock att jag typ ska diska och laga mat istället för att scrolla på datan nu ett tag, en sådan dag nivet. Kanske får mer energi av yoga. Ha det.

Önskar mig sommar och Tellis

av fawr0001

Hej! Här på bloggen kommer ni kunna följa mig i min vardag som hippologstudent vid SLU på riksanläggningen Wången. Jag är en norrlänning på 26år som läser andra året på hippologen. Jag trivs som fisken i vattnet på detta program och kommer dela med mig av studierna samt vardagen i de jämtländska skogarna! Skriv en kommentar om ni funderar över något rörande hippologprogrammet! :)