Stormen Jan

Hej från stormen! Det är ganska mysigt med storm just från vårat hushåll för både jag, joel och Oska är lediga idag och behöver inte lämna läggan mer än för Oskas del. Annars så märker vi av den med att det viner i väggarna. Tunna fönster och husväggar här i Kösta.

Förövrigt hade jag en deadline kl 8 imorse på diskussionsdelen gällande exjobbet. Lämnade in en igårkväll och känner väl att jag inte kommit så långt som jag önskat men endå är på g liksom. Får feedback på måndag sen har jag en vecka här i Alsen när jag ska jobba mest varje dag är min plan innan jag rullar till Umeå för VFU. Jag blir hos Robert Dunder i två månader, så umeåvänner, om ni kikar in här, jag kan umgås igen!

Hoppas ni inte blåser bort ni som finnes i norr. Stanna inne och mys bäst ni kan, det ska vi göra!

av fawr0001

Hej! Här på bloggen kommer ni kunna följa mig i min vardag som hippologstudent vid SLU på riksanläggningen Wången. Jag är en norrlänning på 26år som läser andra året på hippologen. Jag trivs som fisken i vattnet på detta program och kommer dela med mig av studierna samt vardagen i de jämtländska skogarna! Skriv en kommentar om ni funderar över något rörande hippologprogrammet! :)