Zup 2019

Hej och hå, nytt år och ny hårfärg. Sitter här som ginger aka redhead i Alsen sedan den sista december. Vi hade egentligen tänkt fira nyår med några kompisar i Umeå, men både jag och joel blev typ stressade av staden samt skulle annars köra hem den 1 Jan så vi bestämde oss för att bila hem på nyår och fira lugnt och stilla här i Alsen där det är fritt från raketer för Oskas skull också. Vi hade supermysigt, även om några fick för sig att skjuta raketer trots alla byadjuren, Osken sov igenom dem hursom så ingen skada för damen. Så mycket mer raketmedveten man blir när man har djur. Hoppas raketförbudet faktiskt håller igenom frånochmed nu. Hursom så har jag jobbat på Wången sedan den 2a. Har också hunnit med två träffar med min handledare angående exjobbet. Har en deadline på fredag och jobbar sista morgonen imorgon sen blir det full pluggfokus igen.

Vill ni se mer bilder än de få jag lägger upp här så följ mig på instagram – feliciawester

Har en inflammerad handled som begränsar mitt skrivande (och diskning och allt annat sådant man eg kan klara sig utan) så skall nu sluta, adjö.

av fawr0001

Hej! Här på bloggen kommer ni kunna följa mig i min vardag som hippologstudent vid SLU på riksanläggningen Wången. Jag är en norrlänning på 26år som läser andra året på hippologen. Jag trivs som fisken i vattnet på detta program och kommer dela med mig av studierna samt vardagen i de jämtländska skogarna! Skriv en kommentar om ni funderar över något rörande hippologprogrammet! :)