11 December

Hallåelle. Mitten av December och det står endast exjobb på schemat. Det är ganska skönt med inomhus arbete nu när snön börjar lägga sig. Det har kommit några decimeter vilket faktiskt är väldigt skönt, less på mörker nu. Det enda jobbiga är att snöskottarna inte kommit in i gemet riktigt så det är lite jobbigt att köra bil hehe. Förutom exjobbsplugg så brukar vi åka till Wången på dagarna och gå ut på prommis med Osken, sen ikväll vankas det valpkurs. I helgen sen beger vi oss ner till Idre i Dalarna för att hälsa på Telle och kompis Johanna som har honom nu. Så roligt! Sen nästa vecka är sista Alsenveckan för i år innan vi rullar hem mot Umeå. Det ska bli så himla kul at träffa familj och vänner och få presentera dem för nya familjemedlemen Oski! Annars klarade jag FEKen med en 4 i slutbetyg, gött!

Nu, kaffekopp!

Publicerat den
Kategoriserat som hippologlivet

av fawr0001