Tisdag

Hej och hallå, tisdag mitt i veckan såhär PTK vecka två. I helgen partade vi på bygdegården vilket var supertrevligt, sen körde vi lite häst på söndagen. Blixen åkte hem idag då han har något som inte är korrekt uppe i bäckenet. Kommer sakna den lille något. Annars så är mamma här nu hela veckan! 😀 Hon är valpvakt medan jag har lektioner och joel jobbar. Så både igår och idag så hade vi mat på bordet när vi kom hem! <3

Idag och igår på föreläsning som vi hade med Sara Westholm har vi gått igenom kommunikation och ledarskap. Alla kursdeltagare har fått göra en analys av oss själva genom att svara på ett antal frågor utifrån oss själva. Sedan har vi blivit indelade utifrån svaren i vilka färger vi är beroende på drivkrafter och beteenden. Rätt kul faktiskt då analyserna (på cirka 42 a4 sidor) stämde ganska bra. Jag är grön/gul/blå, vilket förmodligen inte säger er så mycket men gul är social, blå strukturerad och grön typ trevlig och tillmötesgående. Typ ish sant.

Denna bild ska visa mitt liv om 5 år, hehe.

av fawr0001

Hej! Här på bloggen kommer ni kunna följa mig i min vardag som hippologstudent vid SLU på riksanläggningen Wången. Jag är en norrlänning på 26år som läser andra året på hippologen. Jag trivs som fisken i vattnet på detta program och kommer dela med mig av studierna samt vardagen i de jämtländska skogarna! Skriv en kommentar om ni funderar över något rörande hippologprogrammet! :)