Unghästexamination

Hej! Mycket valp i huvudet på mig. Ni sk få se en bild på sötisen så ni vet hur hon ser ut, kommer nog nämna henne en del 🙂

Idag hade vi iallafall unghästteori på morgonen sen tog jag emot tvåårshingsten jag ska visa på landsfinalen första helgen i November. Efter en snabblunch hemma var jag och Osken i stallet igen då det var dags för körprov med Glittra. Det gick bra, tror jag iallafall, hon skötte sig bra förutom att hon fortf är lite vinglig och kanske inte superpeppad i de snabba tempona på banan. Vi körde 2100m 2.10tempo. Nu har jag och valpen landat hemma då hon inte blivit stallhund riktigt ännu. När Joel kommer hem ska jag tillbaks till stallet igen och köra uppis. Det är trav på Ö-sund ikväll och Tamara och Felicia från hipp2 och 1 ska starta. Jag ska heja på dem hemifrån!

Ha det så bra sålänge! Kom ihåg att skicka en request på Instagram om i vill följa mig även där, feliciawester 🙂

av fawr0001

Hej! Här på bloggen kommer ni kunna följa mig i min vardag som hippologstudent vid SLU på riksanläggningen Wången. Jag är en norrlänning på 26år som läser andra året på hippologen. Jag trivs som fisken i vattnet på detta program och kommer dela med mig av studierna samt vardagen i de jämtländska skogarna! Skriv en kommentar om ni funderar över något rörande hippologprogrammet! :)