Valpfeber!

Hejhejhej vi har en valpis hemma hos oss nu <3 Världens finaste Oska! Hon kom i Onsdags, alltså redan en dag för tidigt innan planerat, så idag är dag tre med Osken, hon sköter sig jättebra. Några olyckor har skett inne men hon en mest en mysig och snäll valp som är redo att upptäcka världen, om än lite försiktigt.

Annars så körde jag jogg med UpperHand igår första gången efter behandling. Nästa vecka får jag en ny tvåårshingst som passhäst de sista veckorna innan kursen tar slut, som jag sen ska visa på landsfinalen som det verkar.

Hehe, detta ovan började jag skriva på igår, fredag men gissar att jag blev valpavbruten eller något för det blev inte färdigt eller publicerat. Nu är det iallafall lördagmorgon och Oska har klarat natt tre galant. Hon och Joel är ute på baksidan och jag ska skriva ihop en FEK uppgift. Idag ska vi träffa en hipp1a och hennes hund, sen ska jag jogga UppisHand igen! Några andra hippar åker snart iväg på Leangen i Norge på trav, skolan har Rolling Stones och Juni Goggen ut, håll tummar!

av fawr0001

Hej! Här på bloggen kommer ni kunna följa mig i min vardag som hippologstudent vid SLU på riksanläggningen Wången. Jag är en norrlänning på 26år som läser andra året på hippologen. Jag trivs som fisken i vattnet på detta program och kommer dela med mig av studierna samt vardagen i de jämtländska skogarna! Skriv en kommentar om ni funderar över något rörande hippologprogrammet! :)