Måndag hela veckan

Hej och hallå. Måndag igen, jag sov typ 11 timmar inatt, så välbehövligt. Jag blev ju sjuk under sthlmsresan och var sjuk hela förra veckan, sen red jag som förryttare under två lopp under v75 i Östersund igår innan jag kastade in handduken och deckade i soffan hemma till idag 😀 Mår lite bättre just exakt nu, efter en morgon med exjobb, nu efter lunch ska jag och Bosse köra jobb med två hästar sen ska jag köra Uptodate, sista jobbet innan start på fredag. Peppad. Här kommer lite efterlängtade(?) bilder.

Publicerat den
Kategoriserat som hippologlivet

av fawr0001

Hej! Här på bloggen kommer ni kunna följa mig i min vardag som hippologstudent vid SLU på riksanläggningen Wången. Jag är en norrlänning på 26år som läser andra året på hippologen. Jag trivs som fisken i vattnet på detta program och kommer dela med mig av studierna samt vardagen i de jämtländska skogarna! Skriv en kommentar om ni funderar över något rörande hippologprogrammet! :)