Examensarbete och sthlm

Helu! Måndag och ny vecka, idag kickade vi igång examensarbetet med att gå igenom lite arbetsplan och diskutera våra idéer till arbetet, jag är peppad men längtar tills jag kommit igång med det hela. Det kommer bli många administrativa timmar. Jag har också hunnit köra både unghäst som tyvärr blivit lite hostig och Uptodate. En kille som vuxit på mig den här sommaren på Wången. Wångens absolut största men supertrevliga kille!

Åh btw igår var vi och kollade på valpar jag och killen!! <3 Världens sötaste goaste valpar, snart flytta en in hos oss och jag kommer aldrig mer behöva känna mig ensamen, inte för att det sker superofta.

Hursomhelst, så rullar vi imorgon söderöver för att gå den förberedande proffstränarkursen, jag och Bella. Det skall bli roligt och spännande! Kommer hem sent på torsdag så återkommer när jag är hemma igen mest troligt på fredag!

Hejdå!

Publicerat den
Kategoriserat som hippologlivet

av fawr0001