Sjukling

Hello. Jag åker tillbaks till Sundsvall för sista VFU-veckan idag. Med en hals och en hosta som gör ont som bara tusan. Mycket opassande att vara sjukis när det är typ 30 grader ute. Så tråkigt.

Hursomhelst så tävlade jag och tellbell i fredags, vi kom femma och är supernöjda med det! Tjomsland hade också hästar till start i fredags, Lome Tornado kom sexa om jag inte minns fel och U.R.Faxe vann. Idag har de också hästar till start i Bollnäs.

På fredag är det antagningsprov här på Wången inför nästa läsår. Några från hipp1 och hipp2 kommer vara guider. Önskar jag kunde vara här och peppa folk att läsa denna utbildning. Så roligt. Konstigt att snart bara ha 1 år kvar! Hostiga hälsningar!

av fawr0001

Hej! Här på bloggen kommer ni kunna följa mig i min vardag som hippologstudent vid SLU på riksanläggningen Wången. Jag är en norrlänning på 26år som läser andra året på hippologen. Jag trivs som fisken i vattnet på detta program och kommer dela med mig av studierna samt vardagen i de jämtländska skogarna! Skriv en kommentar om ni funderar över något rörande hippologprogrammet! :)