3 maj

Nu är det ny månad och jag sitter i Sundsvall. Det är dimmigt just nu men tror det blir fint väder idag. Igår regnade det och var ganska grått hela förmiddagen så blir skönt med lite sol. Dock börjar det komma ut knoppar på träden vilket i och för sig och sig är asbra, men jag som pollenallergiker lär väl känna mig förkyld resterande månad.

Annars så flyttade vi ju i Alsen i helgen, jag och Joel, och det känns sååå bra <3 Ny dubbelsäng införskaffade vi också och jag vill typ bara åka hem och fixa läggis och sussa i sängen <3

Men praktik är trevligt det också, vi får se vad om står på schemat idag, Torsdag!

av fawr0001

Hej! Här på bloggen kommer ni kunna följa mig i min vardag som hippologstudent vid SLU på riksanläggningen Wången. Jag är en norrlänning på 26år som läser andra året på hippologen. Jag trivs som fisken i vattnet på detta program och kommer dela med mig av studierna samt vardagen i de jämtländska skogarna! Skriv en kommentar om ni funderar över något rörande hippologprogrammet! :)