Sundsvall – Umeå

Morning! Vecka 3 på praktiken och tiden verkligen flyger fram, jag kom ju just hit?? Idag är det lördag, jag och Bella ska snart till stallet som jobbar vi fram till lunch. Bella åker till Alsen och jag åker till Umeå. Tekno Odin startar på v7 i Umeå idag, såå jag följer nog med in dit en sväng innan jag ska ägna mig  åt att umgås med familj. Pappa ska firas då han fyller år och grill står på schemat! Så peppad! Annars ska jag umgås med vänner och hästar resterande helg innan tandläkarbesök på tisdagmorgon sen rullar jag tillbaks hit till S-vall igen. Borde ju faktisk plugga lite också. Det är lätt att det glömma bort att jag faktiskt fortfarande pluggar när man är ute på VFU. Vi har en del uppgifter som är VFU-relaterade som ska funderas och skrivas på.

Hoppas ni får en fin helg! Det tänker jag ha 🙂

av fawr0001

Hej! Här på bloggen kommer ni kunna följa mig i min vardag som hippologstudent vid SLU på riksanläggningen Wången. Jag är en norrlänning på 26år som läser andra året på hippologen. Jag trivs som fisken i vattnet på detta program och kommer dela med mig av studierna samt vardagen i de jämtländska skogarna! Skriv en kommentar om ni funderar över något rörande hippologprogrammet! :)