Åre och systrar!

Igår vinkade jag av systrar efter en supermysighelg som började i Åre! Vi skålade in helgen med bubbel uppe på hotellrummet och gick sedan till Fjällpuben och åt middag. Jag åt Oxrygg och det var såååååå gott, har typ aldrig ätit godare i livet. Nämen allt var seriöst perfekt. Sen trippade vi vidare till Bygget och dansade och umgicks natten lång. Hotellfrulle morgonen därpå som tyvärr inte var superimpressive, därefter rullade systrarna och jag hit till Alsen! Väl här tog vi en välbehövd nap inan vi åkte ut på körtur med Tellis. Sen spelades nintendo 64, det lagades tacos och vi mös till Mellofinalen. Mysigaste helgen <3

Idag kickade jag igång måndagen med projektredovisningen som jag och Bella har jobbat med under vintern. Det gick helt okej tror jag! Sedan skulle jag egentligen ha examination med Jerva, men läraren var sjuk, så vi har skjutit på det till Fredag. Då hinner vi öva lite mera häst vid hand, jag och Jervis! Annars kommer Fredrik Johansson, Galopp-montétyttare imorgon och ska hålla föreläsningar och annat kul för oss under veckan! 😀 Vi börjar imorgon eftermiddag med att prata galoppträning, ska bli spännande då jag och Tellis tänkte ägna sommaren åt det.

Annars har halsonten kommit tillbakasmygande?

av fawr0001

Hej! Här på bloggen kommer ni kunna följa mig i min vardag som hippologstudent vid SLU på riksanläggningen Wången. Jag är en norrlänning på 26år som läser andra året på hippologen. Jag trivs som fisken i vattnet på detta program och kommer dela med mig av studierna samt vardagen i de jämtländska skogarna! Skriv en kommentar om ni funderar över något rörande hippologprogrammet! :)