Bilbesiktning

Jag ska besikta bilen imorgon i ösund, och naturligtvis så hade en framlykta slutat fungera så dagens mission var att fixa framlyktan utan mekarpappa i samma stad som moi. Sagt och gjort så kirrade en mekarkille i krokom problemet åt mig. Imorgon får ni hålla tummarna för mig och guldis (bilen) kl 13:20. Förutom besiktning av bil så har vi seminarium i ledarskapskursen imorgonbitti, det ska nog gå fint. Annars har alla gymelever sportlov v.10 så det är ganska lugn på Wången, vilket är extremt skönt. Nivet, tomt i ridhuset, inget spring i stallarna, alla vagnar lediga vid körning, noll problem. Vi hippstudenter har lektioner som vanligt så jag kommer köra häst och jobba med mitt och Bellas projektarbete om hörsnäckor som undervisningsmetod inom travsporten. Sen nästa helg kommer mina systrar hit, vi ska bo på hotell i Åre, gå ut och käka en god middag och bara umgås <3 Ser så mycket fram emot det. Hoppas eran helg har varit bra!

av fawr0001

Hej! Här på bloggen kommer ni kunna följa mig i min vardag som hippologstudent vid SLU på riksanläggningen Wången. Jag är en norrlänning på 26år som läser andra året på hippologen. Jag trivs som fisken i vattnet på detta program och kommer dela med mig av studierna samt vardagen i de jämtländska skogarna! Skriv en kommentar om ni funderar över något rörande hippologprogrammet! :)