Fall Jerva

Här har ni Jervis från i fredags, i måndags fick hon nya skor och hon blev huur fin som helst! Som en liten stor häst om ni förstår. Nu är klockan 06:56 och jag ska strax till stallet och köra Rexen trots lektionsfri. Så vi rullar här på hippen, vi kör häst mest hela tiden. Telle hade lite träningsvärk i ryggen igår så han fick lite massage, sen ska han nog få göra något mjukgörande idag.  Vi är anmälda till breddlopp din 1 mars, jag och lillkillen! Det blir spännande!

Publicerat den
Kategoriserat som hippologlivet

av fawr0001

Hej! Här på bloggen kommer ni kunna följa mig i min vardag som hippologstudent vid SLU på riksanläggningen Wången. Jag är en norrlänning på 26år som läser andra året på hippologen. Jag trivs som fisken i vattnet på detta program och kommer dela med mig av studierna samt vardagen i de jämtländska skogarna! Skriv en kommentar om ni funderar över något rörande hippologprogrammet! :)