Bästa dagan ever!

HEj Hallå! Livet kompisar! Det är så himla bra just nu, ska jag berätta varför?? Ok berättar varför. Imorse gjorde jag min muntliga reodivisning på seminariearbetet, sen opponerade vi på varandra – check, sen på em så redovisade jag min fördjupningsuppgift, likamed friskvård och rehabilitering – check. Sen ultraljudade vi telles ben, då han varit svällt i v-fram sedan han snubblade påväg in från hagen för tre dagar sedan. Hönsamamma jag tänkte att gudarna straffade mig och att han fått en senskada, men tack och lov så var inte fallet sådant! Ett behandlat bakknä gick vi därifrån med och lite testprodukter mot mugg. Sen, kom jag hem till läggis och har fått ett nytt kylskåp! 😀 Bra dag va? Nu ska jag tjilla resten av kvällen! Välförtjänt!

av fawr0001

Hej! Här på bloggen kommer ni kunna följa mig i min vardag som hippologstudent vid SLU på riksanläggningen Wången. Jag är en norrlänning på 26år som läser andra året på hippologen. Jag trivs som fisken i vattnet på detta program och kommer dela med mig av studierna samt vardagen i de jämtländska skogarna! Skriv en kommentar om ni funderar över något rörande hippologprogrammet! :)