Kompensationsinlägg

Känner att jag måste ge er liiite mer i bilder osv, än förra inlägget då jag inte skrev under några dagar pga sthlm, så här kommer det lite mera matnyttigt, eller kanske onödigt eg.

Bilderna summerar sthlmhelgen rätt bra, lite starbucks, lite jobb, lite shopping, lite show, lite mat. Supermys med lön helt enkelt!

Idag då? Utbildningrådet är här på Wången i dagarna två. Det består på travsidan utav Nils Ronéus och Torbjörn Jansson. Vi har gjort en kuskanalys hela dagen, där vi kollat videor/lopp på oss själva, gjort en egen bedömning och sedan blivit bedömda utifrån en mall som blivit ihopsatt utav några lärare, tillsammans med Jan Jönsson. Imorgon fortsätter vi med behandling och diagnostik, jag älskar ju friskvård vetni, kommer bli intressant. Fick lägga ett litet förband på Telle som trampat sig i hagen idag, men ingen större skada skedd. Kom bara på det nu påtal om friskvård.

Imorgon annars, förutom föreläsningen så ska jag köra Jerva aka bebis, samt banjobb med Telle. Sen har vi heeelg <3 En helg där jag iofs har jour, men det gör inget för jag ska lika plugga och städa heeela helgen, plus försöka fundera ut vad jag skall köpa för julklappar till alla människor. Alla som vill ha något i julklapp, sänd era önskelistor! Nu ska tant sova, klockan är snart 22!

av fawr0001

Hej! Här på bloggen kommer ni kunna följa mig i min vardag som hippologstudent vid SLU på riksanläggningen Wången. Jag är en norrlänning på 26år som läser andra året på hippologen. Jag trivs som fisken i vattnet på detta program och kommer dela med mig av studierna samt vardagen i de jämtländska skogarna! Skriv en kommentar om ni funderar över något rörande hippologprogrammet! :)