Sunday funday

Morrn! Helg här i alsen, även om det känns som att jag haft helg i typ en vecka! 😀 Det är så det kan bli när skoldagarna innebär att mest hänga i stallet eller på roliga föreläsningar.

Jag kan berätta vad jag faktiskt gjort i helgen iallafall för den som undrar. I fredags såg vi på idol hos Bella och drack vinet, mysigt som alltid. Sedan hoppade vi emellan några av lägenheterna här i Kösta innan vi hamnade hos mig och turnerade i Mario Kart till klockan blev sen. Detta resulterade att jag tog det extremt lugnt typ hela dagen igår, och hade Suits-maraton. På kvällen drog jag Matilda och Bella in till ösund för bio och maxhäng. Bra avslut på en hängig lördag. Vi köpte också mängder av lösviktsgodis på hemmakväll, då man fick fylla en hel såndär hink förr 99:-. Har godis ett tag framöver nu, hehe.

Idag ska jag umgås med Tellis, och skriva på en uppgift som ska vara klar i mitten på veckan. Känns som en helt ok söndag. Hoppas eran helg har varit bra!

Juste, i torsdags så klippte vi Tellis, så nu är han nakenfis. Detta bör, om myten stämmer, resultera i att han springer 2 sekunder snabbare i loppet han ska gå i på Tisdag.

av fawr0001

Hej! Här på bloggen kommer ni kunna följa mig i min vardag som hippologstudent vid SLU på riksanläggningen Wången. Jag är en norrlänning på 26år som läser andra året på hippologen. Jag trivs som fisken i vattnet på detta program och kommer dela med mig av studierna samt vardagen i de jämtländska skogarna! Skriv en kommentar om ni funderar över något rörande hippologprogrammet! :)