Två veckor kvar!

Huuuuuuuuuur? Jag skriver i nästan varje inlägg att tiden går fort haha men vad tiden går fort??? Endast två veckor kvar av VFU’n, det har verkligen bara swishat förbi!

Det rullar iallafall på (uppenbarligen) och nu laddar jag för veckan som kommer. Jag har idag bytt däck (inte helt obefogat med sent byte, det snöade faktiskt i veckan som var haha), tränat Samba och jobbat med lite administrativt för ridskolan. Plus! Att jag äntligen har skickat in ansökan om att starta företag. Det känns ganska nervöst då det inte var det lättaste att fylla i alla uppgifter, men förhoppningsvis blev allt rätt så att det blir godkänt! Att förstå allt med att driva själva företaget blir nästa steg, det tar jag sen 😉

Samba börjar få mer ork nu, roligt när träningen ger resultat som man märker. Det är ju lätt att bli hemmablind. Hästarna på VFU’n har även gett mig mer ”kött på benen” och jag börjar ladda inför C-tränarprovet som jag förhoppningsvis ska göra senare i år!

Kvar att göra är egentligen en del teoretiska delar av VFU’n, men nu har jag suttit så länge med jobb med ridskola och företag så jag känner att jag tar det senare 😉 Laga mat så jag har lunch i veckan och en varm dusch väntar nu, det är kallt och blåsigt idag och jag har inte ens bytt om från stallkläderna hehe. Vi hörs senare!