Vinterpigg

Bara att hålla i hatten nu, mycket talar för att Samba fått ny energi med den lilla snön och kylan vi fått hehe. Den energin kommer vara helt fantastisk i framtiden, när jag kan tygla den 😉 Hoppas hon kan hålla sig lugn över jul då jag planerar en vila då!

Det var bara alldeles nyss det föll in att det är ”jullov” om en och en halv vecka… Lite mer snart än vad jag tänkte mig haha. Så det blir full rulle närmsta veckan! På julshowen i helgen kommer jag dock ta någon av de andra skolhästarna, då jag känner att jag måste fokusera på ridprovet med Bergman.

Det blir en kort uppdatering idag, men det rullar på som vanligt som hippologstudent 🙂

Mina fina träningshästar, lär mig såå mycket av båda två och de kompletterar varandra super!

Nya stallkatten som tycker om att titta på när någon rider i ridhuset.