Det rullar på

Hjälp vad den här veckan flög förbi. Jag sitter i köket och har nyss ätit men var så hungrig så måste hitta på något mer att äta hehe. Jag hade morgonfodringen i privaten idag så jag och Mimir var uppe med tuppen och fixade i stallet. Klockan tolv hade jag privatlektion med ett av mina ridskolebarn på sin fina ponny och efter det åkte jag till Wången och hade mina elever från gym1 (vi lade in en extra, lektionerna ingår i didaktikkursen). Samba och Kongur har fått vila i helgen, då jag ville ha en lugn helg. Bra dag ändå! Där plugget ekar tomt haha men det är sedan gammalt att jag skjuter upp sådant och pluggar ganska bra när det börjar bli tight om tid 😉

Trökväder igår men jag tog ändå en prommis till stallet vilket var skönt.

I veckan har jag hittat en hel del knappar på Kongur och han är så rolig att rida. Vi har dragit ämnen till demon också och jag fick tölt – hästens form vilket inte kunde bli bättre 😉 Så den ska jag börja planera och träna på i veckan.

Mötet med Sussie som jag hade i onsdags var till stor hjälp och jag är peppad på att skriva examensarbetet! Jag tycker att det är svårast att komma igång men steg ett är att läsa lite studier för att komma fram till exakt hur jag ska lägga upp min. Examensarbetet har jag både fruktat och suktat efter i så många år nu så det känns knäppt att det snart är dags. Jag har alltid varit imponerad av de studenter som skrivit ex-jobb då det kräver så mycket tid, kunskap och självdisciplin.

Nu ska jag äta något mer och sedan får vi se vad det blir av resten av dagen 🙂